Helt enkelt, min syn på livet

Om mindre än två timmar ska jag flyga iväg. För i tiden brukade jag ha fjärilar i magen men inte nu längre. Inte så jäkla konstigt det med tanken på hur ofta jag flyger nu för tiden. Just nu försöker jag tänka över varför jag hela tiden vill åka ifrån Sverige? Vädret förklara bara en liten del ...

Klockan är 03:08.
Kom hem från GK för en stund sedan. Jag har tappat rösten, min näsa rinner och fötterna gör ont. Det är resultatet av alla påfrestningar jag har utsatt min kropp för. Jag önskar att jag sov lite mer och hade på mig lite mer kläder när jag gick ut. Ja GK lär jag komma tillbaks om en vecka. Märker ni att jag använder ordet LÄR skit ofta nu för tiden i mina texter. Den där Hang har smittat mig, räcker det inte med förkyldningen och hostan?

Kort reportage om GK i dag så var det helt okej, kunde ha varit bättre om jag inte var så trött. Det e mina klackskor huhu. Varför kunde Gud inte ha gett mig några cm så jag slipper allt elände med höga klackar, många gånger på dansgovet kunde jag känna att jag ramla bakåt elr åt sidan. På dansgovet händer mycket, håller ni inte med mig haha? Jag tycker att det är fett sorgligt om tjejer som kommer till krogar för att finna sin prins. Ursäktar mitt språk samt min starka åsikt men prinsar finns nog inte på krogar, utan bara kåtbockar, elr vad man nu ska kalla dem vafan. Tro inte att jag har blivit utsatt för något sådan idag, är bara allmän irri. Jag är en sådan som dansar och har kul för mig själv. Ni läste rätt - jag har kul för mig själv. Alltid.

Packningen är inte helt klart. Jag ska nog checka ytterligare en gång.
Ha det gött hemma folks

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0