LUVE at the first sight

Hallojj..

gud vad glad jag e....fick hem min snygga klänning blevvv sså kär att ja var tvungen att visa den för er... KÄRLEK vid första ögon kastet!!!.....när jag fick hem den var det verkligen wow en perfekt student/fest klänning...såå nöjd!!!

Vart och solat/promenerat i djurgårn idag helt underbart!!

gissa vad jag såg idag 2st 8 åringar utan att överdriva de hade jeans kjol och en bikini överdel och gick runt i tunnelbanan...herru gud...
sen träffade man på kärringen som skriker om jesus hela tiden hon bor i högdalen.. när man träffar henne känns det verkligen Sthlm...

När jag satt idag vid djurgårn kunde man se andra sidan grönan så dök det massa minnen när man var där...måste nog dit igen för att vinna hemma alla chocklad och nallar jag e för feg för att åka de dära livsfaliga grejerna hehe ....

eliseAnow
HEHE tycker att den sitter finare på mej än henne...det e bara min åsikt bomba mej inte

//ANH

Kommentarer
Postat av: Van

Ojj va fin anno !. de skorna passar perfekt också :D:D:D:

2009-06-01 @ 20:14:58
Postat av: Anonym

Den va mkt finare på dig än på henne !

2009-06-01 @ 20:15:37
Postat av: Anonym

va fint tjockis

2009-06-01 @ 22:16:09
Postat av: Hang

Oh hot damn ;)

2009-06-01 @ 23:13:31
Postat av: Karro

Den ser mkt finare ut på dig sötis!

2009-06-01 @ 23:54:33
URL: http://kaaroliinak.blogg.se/
Postat av: Annow

Aww..vad söt mina älsklinar ..<3

2009-06-02 @ 09:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0