No life

Det går segt att blogga nu förtiden. Kanske för att jag inte har något liv. Jag och Thuy har i princip umgåtts varje dag sen jag kom hem från Grekland, jaa vi två som inte har något att sysselsätta oss med. De andra har ju jobb o sköta.

Veckan som varit har vi vart i stan och varit på bio. Även Mkt fint väder som gör att man inte vill stanna hemma. Vi såg bla den efterlängtade filmen Transformers 2 på smygpremiär, och sedan var vi tjejer igår och titta på den nya filmen The Proposal. Båda mkt bra filmer jag kan rekomendera er människor där ute. ;)

Vi var exempelvis idag i nacka forum, ett shoppingcentrum där i båda hittade grejer. Thuy fick hem en t-shirt och en väska som hon blev fett med nöjd. Jag lyckades köpa ett linne och en skitsnygg bh. 



Well, Nuttin else to say so im out!

// Hang

Kommentarer
Postat av: Emma

För det första - vaddå no life. Du åker till Tyskland nästa vecka.

För det andra - inte underkläder igen. Bh :S

2009-06-27 @ 00:46:28
URL: http://wtpho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0