oh,,,happy days...

SHUE!!

gud vad längesen de känns,,, har saknat dej bloggen ..hehe :P

Härligt väder hoppas de håller,,,

Fredag:  Mottagning/Elins Fest
Lördag:    Vart i jordbro sen stan och käka
Sööndag:  va hos thuy "solade" och drack smothie

Jag som trodde att jag skulle va ledig men vet ni vad igår kl 11 messade karo att har har omprov på ögonfransförlägning/teori
8 på morgonen ..BLEV galen när ja hörde det..hur fan kunde ja ha fel jag gick där ifrån efter provet med ett leende och självsäker att provet va skitt lätt...hur som helst krriiiigade jag mej upp,,kom DIT vet ni vad,,, läraren kom försent 30 min ahhh gjorde provet på 3 min...så patetiskt ,,Frågan va hur mycket lim ska du använda..jag skrev en klick men vt ni vad man ska driva en DROPPE...jävla idioter.....sen kom jag på att jag inte käkat mina tabbletter var tvungen åka hela vägen hem...skulle åka tillbaka för färga håret men vi har slutat såå nu ligger jag här och ska ta igen min skönhetssömn

Fram till tisdag nästa vecka har ja ingen skola FAN va skön studenten då..på onsdag då åker jag och lämnar äckel sverige hehehe...

Hhaha vt att jag bruka släppa mina aggressioner på bloggen,,jag e inte så bitter som ja verkar vara e en jätte snäll flicka HEHE ;)


En glad ANH :D
happy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du är jättesöt, är du fri som en fågel och vill ha manligt sällskap?

2009-06-01 @ 16:05:52
Postat av: Van

Kolhuve!. vad ha du lockat ditt hår med? är de sån trippeltång?

2009-06-01 @ 18:10:08
Postat av: AnnoW

Van.. det een vågtong hehehe viill ha...



anonym...manlig sällskap beror på vilken sort.. om du läser mit första inlägg så kan du snaca vidare;)

2009-06-01 @ 19:57:09
Postat av: Van

Ja ! de heter trippeltång också annars.! Jag vill också ha den, ska fjäska för Phuong så hon skickar den ti mej ;)

2009-06-01 @ 20:14:00
Postat av: Annow

2009-06-01 @ 20:14:52
Postat av: Anonym

HAHA vt du hru mycket den kostar.. köp

2009-06-01 @ 20:15:13
Postat av: Karro

En vacker Anh

2009-06-01 @ 23:57:25
URL: http://kaaroliinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0