Så flummigt

Jag har slitit hela dagen på jobbet. Solen brände sönder min hud, inget brännsår ännu men det kliar som i helvete. Förra inlägget skrev jag att jag diggar mitt nya jobb, tar jag tillbaka det nu. Tycker fortfarande att det e det mest betydelsefulla jobbet jag någonsin har haft men frågan är hur länge jag orkar hålla ut.

Tog en sväng in i H&M efter jobbet. Sale! överallt. Jag hittade en grön klänning, ett par flipflop de luxe, och en ögonfransböjare. Hade velat gå runt en stund men 4 timmar på jobbet hade tagit kål på mig.

Mina flip-flop de luxe



Mamma lagade nudelsoppa med anka idag. Godaste ever, elr kanske för att jag inte hade ätit något på hela dagen. Stressade med disken för att hinna åka och möta Isaksson i Medis, som var en halv timme försenade pga att Djurö-bussen fuckade up sig. Eftersom det var fullt med folk på Snaps gick vi upp mot Götgatsbacken, slog oss ner utanför Muggen och beställde var sitt vin. Kampade där i evigheter och snackade om allt mellan himmel och jord tills servitrisen slängde ut oss. Ställe skulle stängas, Promenad - föreslog min käre vän. Vi hamnade till slut på en uteservering vid vattnet där nära gamla-stan-bryggan. Klunkade i mig ytterliagre en stor och stark och blev så här flummig som jag är nu. Annars skulle jag inte berätta hela mitt liv historia ...

..... nånting ... nånting .. homosexuell. homosexuell

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0