SKRIVLUST

Ångrar mig att jag satte på datorn. Kunde bara ha gått och lagt mig och få min skönhetssömn överstökat, men naaj jag var tvungen att checka mailet, facebooka och nua blogga. Min förtvilan om att inte har fått ett jobb måste har förorenat omgivningen. Känns som att jag bara har tjatat, och tjatat och tjatat. Flera stycken i bekantskapet har hört av sig och sagt att de ska försöka hjälpa till. Ibland driver jag om saker, men på ett tjatigt sätt att det slutar med att jag lever in mig i rollen.

Att leva in sig rollen, ni har väl också känt det nångång? Tjatade om det för min tjejer tidigare ikväll. De verkade inte förstå men aja, I don't care. Tacksam att de finns när jag behöver .. tjata. Jäkla va jag hade sådan skrivlust idag, orden bara rinner ut som vatten från kranen.

Lite kort om min dag så var jag på Shopping-runda i Kungens Kurva med familjen. Fynde massor handukar för 2kr/st från Ikea, som jag har tänkt att brodera på namn på hela familjen med gröntråd. Julklapp? Köpte också en databag från Citygross för det otroliga priset av 159kr! En databag för 159kr är sjukt, jättefin också. Fett glad!

Senare på kvällen drog hem till Annie för att umgås med tjejerna och för att få en skymt av hennes hehe syskon. Ja rollspel som blev reality igen ...
Jag hoppas att Annie inte börja tycka att jag är jobbig som tjata om det snart. I så fall får hon säga till. *Blink*

Imorn ska jag vakna fett tidigt. Hur?
Hjälp!

/ Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Varför ska du vakna tidigt?

2009-06-22 @ 10:53:35
Postat av: Emma

Det var en jobbgrej bara. Jag lyckades så ...

2009-06-22 @ 21:28:16
URL: http://wtpho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0