Snart..

Helgen har gått sjukt snabbt känns det som. I lördags var jag, Thuy och några till ute o titta på bio. Terminator Salvation som var underskattad till en början. Men blev övertalad att titta på den iaf och det var en bra film trots allt!

Idag åkte jag till stan en snabbis för att köpa studentpresent och för att hämta ut min studentskylt .. Stack senare på en promenad med Anh o Emma och hamnade hos Thuy där vi satt och hade lite girls talk. 

SNART så är det min och Anhs tur att äntligen få springa ut. =). Imorn ska jag till skola en snabbis och träffa klasskamraterna för näst sista gången(?) för att fixa vårt flak och umgås. Kommer nog sakna tryggheten med skolan, vad händer next liksom?


Me with a fake smile..


// Hang

Kommentarer
Postat av: Emma

HANG SKA TA STUDENTEN!! HOHO

note: arbetslösheten väntar hahahaha

2009-06-08 @ 03:02:53
URL: http://wtpho.blogg.se/
Postat av: Hang

Hehe, precis som Emma bara ;)

Kankse kan gå söka jobb tillsammans nu?

2009-06-08 @ 10:11:30
Postat av: josefina

Bilden tycker jag var fin =)

2009-06-08 @ 10:19:49
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0