Sommartid

Mkt har hänt under de senaste 2 veckorna i mitt liv. Good and bad things.. 
En höjdpunkt som jag inte riktigt förstått är att JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!

Det känns som att jag fortfarande har skola, att jag bara haft en långhelg. Ingen skola och det är nu SOMMARLOV. Undrar bara hur länge det kommer vara, hur länge är mitt sommarlov denna sommar nu när man tagit studenten?

Det var en minnesfull dag, väldigt hektiskt dock. Dessutom var inte hälsan på topp. Fick två timmars sömn den kvällen, vaknade 6 för att fixa mig o möta upp klassen hos en klasskamrat för champange frukost. Sedan begav vi oss till sk. vitabergsparken där cermonin hölls med tal o prisutdelning och lite showande från lärarnas sida. Efter det var det skolan för lunch och tårta och sist invänta våran tur att springa ut. 

Värdens bästa klass, sp3F.




Redo för flaket! eller inte..


Man kom Sedan hem dygnsur av all ölsprutande. Lite mat i magen och sedan duscha för att gå ut och äta med jobbet. oh juste, packa skulle jag också hinna med. Stessigt värre var det.


Jag o Rebecka =)

Efter det skulle vi FESTA såklart..



Hemgång, hade en timma på mig att packa klart, beställa kläder från forever21 som kusinen skulle hinna få hem för att kunna ta med det till mig när hon kommer. Därefter var det Arlanda då planet åkte vid halv 7. Var så trött att jag somnade i bilen. När vi väl kommit fram till Grekland ägnade vi hela dagen åt att återhämta oss med sömn. Efter en sådan dag blev hälsan inte bättre inte. Blev ju lite sjukare men det förstörde inte min resa inte..

Karpathos..


En veckas semester med underbara emma och vi är hemma igen.

// Hang

Kommentarer
Postat av: Emma

Hang jag tror inte att det kallas SOMMARLOV efter studenten, utan ARBETSLÖSHET! <3

2009-06-20 @ 10:58:47
URL: http://wtpho.blogg.se/
Postat av: Hang

Haha enligt Emma ja, Hang har sommarlov. Föresten, ARBETSSÖKANDE med ett finare ord enligt Thuy ;)

2009-06-20 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0