The day.

Nu är jag uppe, eller vart uppe ett tag nu men legat kvar i sängen för att försöka somna om. Jag gick och la mig vid 2 och fick två timmars sömn sedan var det två sömnlösa timmar. Är det pga hostan eller studenten? ändå är jag så jäkla pigg. Tröttheten lär nog komma under  dagen. Hum... Jag börjar även bli riktigt  sjuk igen känner jag. Hostar, nysningar och trötthet, Not good.

När jag tittade på klockan vid 5 tiden fick jag tanken, jaa nu ska Anh vakna för att bege sig till Arlanda och flyga iväg till Asien. Anno, du får ha det så roligt, njuta av allt som finns där som vi saknar i Sverige. We gonna miss you baby ;)
Om 12h så är jag och Emma så gott som borta från Sverige vi med. Kan inte fatta att vi ska åka än..

Nä nu ska jag kliva upp från sängen to get ready för champagne-frukosten med min älskade klass ;)

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0