trööött

Jag har varit trött hela helgen trotts att jag har sovit ordentligt. Mår inte bra av att vara hemma så mkt. Måste ut till det friska luften. Drog till gymmet för att träna lite. Länge sen man tränade också och omg vad segt det gick.

Tjejerna verkar har det skönt och härligt.. Kan inte Sverige få lite sol nu då.

Thuy har inte orkat göra så mkt än att lata sig och kollat på film. The curious case of Benjamin Button, Perfume: The story of a murderer och filmerna är mer än 2 timmar långa. Satt där och höll på att somna. Var på bio med 2 kompisar och kollade på My bloody Valentine i 3D. Nice men de överdriver lite..

Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag nog kolla på 2012 ;)

//Anniie

Kommentarer
Postat av: Nhi

Haha, läskig elr? :P Hur överdriver de??

2009-06-15 @ 22:23:39
Postat av: Thuy

Nja det var inte läskigt.. det var bara lite äckligt att se..

2009-06-18 @ 09:39:26
Postat av: Hang

Nawe. Thuy just missed her girls, but we are back ;)

2009-06-18 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0