Uppdate from Kharpatos, Greece

Det var ett tag sen man satt vid datorn, ngt som man gor 24.7 nar man ar hemma. Lite skont ar det att komma bort fran datan samtidigt som man behover datorn for att checka mail osv.

Jag har det superbra har med min ba 8. Det ar supervarmt och skitfina strander. Undrar hur Sverigevadret ar hemma?
Och vad gor min sota Thuy hemma da? baby cus we are commin home soon.

More uppdate nar jag kommer hem for nu orkar jag inte skriva mer. :)

Ja tjejer, Gk nu pa lordag elleh? Go or stay home this time? BTW jag ar fortfarande sjuk. Dags for undersokning nar jag kommer hem dara, Suck

Hang


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad betyder BTW??

2009-06-15 @ 14:42:54
Postat av: mytoee

haha, jag e också sjuk!"

2009-06-15 @ 19:55:28
Postat av: Anonym

BTW = By the way ;)

2009-06-18 @ 18:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0