Diary

Hej!

Tänkte inte skriva nåt i bloggen för jag var för trött,,men läste syrrans blogg att blogg kan va nåt man kollar tillbaka i tiden och kollar vad man har gjort å så...tänkte jo jag vill skriva hehe inte endast för läsare utan mej sj också!!

Stackars de som tar studenten jag menar verkligen det kolla på piss vädret inte ens ja pallar göra nåt!

Idag krigade jag mej upp i skolan MEN VET NI VAD jag fick inte fixa håret å så.. började bråka med massa lärare har fett äckliga attityd,,nej jag har kommit över de ska inte skriva om blir bara CP!!!..

Kom hem till emma vd 10 och väckte henne låg i hennes varma säng snackade skit sen gick vi upp för käka lite frukost/Lunch....Elin kom på besök...efteråt beslöt vi att vi skulle sjunga karaoke...mycket trevligt....HAHA Elin inga  facebook grejjer här va ;)...Efteråt gick vi hem till mej...hang och thuy kom också hade en sån tjej dag.. fixa naglar,hår,ögonbryn ja u name it ;)

Så vill vi ut imorn också..för att fira oss själva hehe..dembow har stängt!!! :(....får se vart vi hamnar naturligvits viper HAHA!!

Nej nu ska ja inte skriva mer annars säger emma att jag skriver en bok (K)

De här bjuder Emma på!!



// LOVE ANH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0