Don't give up

I am fed up with that job ...

Rädda Barnen - grej kanske inte är något för mig. Nu har jag kämpat i fem dagar och fått min lön som jag borde. Det är nog dags att quit-a. Mamma och pappa tycker absolut att jag ska göra det. De tycker helt enkelt synd om dottern lilla. Men ska inte ge upp. Inte ska jag be mina päron om pengar. Aldrig!

Jag krigar lite till. Tills jag spyr och gråter samtidigt, då blir det lagom att börja på ett annat jobb.

Gick in och kollade Vans blogg idag. Borde kanske inte har gjort det. Blev så avundsjuk att jag nästan slutade andas. De är därborta och snorklar, paddlar, äter god mat. Åh! Jag vill också!

Abstinensbesvär! Jag ber Gud om en härlig resa (snart).

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0