Shuuu huuuuuu!

Det var länge sen jag skrev nåt här.. Har haft ganska mkt på sistånde. Och tjejerna har rest. Rest bort till ett värmare klimat. Kvar är man i Sverige med regn under helgen framöver. Det stod så iaf. Idag var det fint väder.. :D

Många som jag känner tog studenten i år. Många utspring och mottagningar var det också men tyvärr kunde jag inte komma på allas. Var på mottagning i kalmar också. Sen efterfest. Och mina vita skor blev ju skitiga. Tyvärr så tog jag inga bilder, tänkte bara på mat då hihi. Skulle hem nästa dag för att komma till anhs mottagning men det blev inte som jag hade planerat. Sorry babe. Kom hem nästa dag. (Gone in 2 days). Tog flyg till sthlm och åkte direkt till Hangs utspring.
          
Först duschade man i regn sedan i öl på flaket. Och gissa vad. Mina vita skor blev ju ännu skitigare. Borde inte haft på mig dem. Får väl slänga de i tvättmaskinen IGEN. Var hemma i typ 2 timmar sen skulle man till GK. Emma har bilderna. Kom hem och däckade direkt typ. Lämnade en kompis nästa dag och jag var skit trött. Men sov inget när jag kom hem. Så är ganska trött nu.

Eftersom tjejerna är bortresta så blir det nog jag som kmr uppdatera bloggen om jag pallar. Ska lägga mig nu men vet ej när jag kmr somna. Peace!

//Anniie

Sean na Paul here make it HOT ya

Kommentarer
Postat av: Thi-Nhi

Thuy, du får skicka mig bilderna du tog på Hangs utspring :)

2009-06-12 @ 00:55:55
Postat av: Ken

Äsch Thuy, du vet själv att det är inne med smutsiga skor ;I Haha!

2009-06-12 @ 02:22:10
Postat av: Thuy

Jo jag skickar dig bilderna när vi båda e inloggade Thi-Nhi hihi.



Kanske slitna men inte smutsiga skor väl?

Och vet du Ken, mina syskon trodde att du var min kille hehe. Såg du min mamma när hon smög förbi dig?

2009-06-12 @ 13:44:11
Postat av: Ken

Jo, kan nog stämma det ;)

Va?! Frågade dom dig eller.. =P Haha, mjaa jag hörde något fast la inte märke till de, Vad sa din mor då? :))

2009-06-12 @ 23:37:57
Postat av: Thuy

Ja de frågade mig om du var min kille. Min mamma sa att det skulle vara pinsamt om du såg henne smyga.

2009-06-13 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0