Welcome back!

Shulu!!

Hur har eran dag sett ut då...

Har vart i jordbro idag en stund hämta min pressent från en tjockisss...tack! tycker om den skit mycket...kommer sakna dej när ja ååker :(...

Kom hem duschade...emma ringde att hon skulle förbi...blev taggad och ville dra ut men inte de andra..så det blev ej av...Lika bra sparar pengar till vettiga grejjer...

Imorn kommer Stefan och Van...har saknat er...kommer ha fullt upp att göra imorn!

Kollade på de senaste avsnittet av the Hills på Mtv.com inte svenne mtv som visar 50 år gamla avsnitt...
FYFAN...haah började böla....okej se mej som mobbad men ja e besatt av The hills har följt den så länge aiitt!!
Ni som känner mej vt om mej och lauren ;)

LÄNGTAR OCH LÄNGTAR kan inte det va tisdag imorn :(...Nej nu ska jag kolla på The city? nej hahah driver nån Kines serie ..ja mina kära vänner kines serie helst mycket kung fu!! Jag HATAR koreanska serier fattar inte att folk dör för de speciellt de i vietnam...ush fyfan...!!,,Inget illa menat min älskade EMMA!..du e fett COOL!

Jag och Helena (från festen i skarpnäck)

helan


// Hot Anish

Kommentarer
Postat av: Emma

Du gillar inte korean movie - Du e oromantisk :O

2009-06-06 @ 13:36:58
URL: http://wtpho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0