What a day!

Måste bara säga that I had a wonderful day with you girls today. ;)

Kom precis hem från grillningen med tjejerna och har precis städat klart det sista. Nu ligger jag i sängen med datorn på och ska checka in ännu fler efterlängtade studentbilder som jag fått från cherry.

Det har varit en fantastiskt dag. Började med att jag blev väckt av emma vid 12 tiden. Vaknade för att förbereda våran lilla brunch vi skulle ha ute vid gräsmattan. Lite för varmt vart det, så vi åkte till flatenbadet för att ta ett dop och ligga där och slöa ett tag innan grillningen. När vi sedan kom hem hade vi mkt och förbereda innan grillningen, grillstpättar, potatis, sallader, tsatsiki mm. Tog oss 2timmar att få allt klart innan grillningen kunde börja. Elin köpte med sig en vattenpipa som kom till användning också. God efterrätt hade vi gjort, nämligen gino och sedan tog vi ner min data för film. Mkt mysigt men mkt obehagligt av alla facking myggor som fanns runtomkring. Jag själv har nog minst 5 över hela kroppen fastän jag hade mjukis och tjocktröja, från pannan ner till tån. And btw så tror jag att jag har börjat få någon pollen allergi, har kliat sönder mina ögon de senaste dagarna, Inte kul! 

Japp det var våran underbara dag det. Mätta och belåtna blev vi alla, trots det har vi nästan lika mkt mat kvar i min kyl. Grillning imorn for sure girls? 

PS. Bilder kommer nog upp så småningom.

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0