29:e maj

Den dagen jag tog studenten (1 år sedan). Kan inte fatta att det redan har gått ett år. Tiden rinner så snabbt. Aldrig har jag varit så trött som den dan efter. Minns att jag inte hade sovit nåt på mer än 45 timmar. (nästan 2 dygn) Kom hem med nattbussen efter slutskivan och sov typ 3 timmar sen var man tvungen att gå upp och möta en kompis som bara var här i sthlm tills den dan. Det var mycket som hände de dagarna som bara inte går att glömma. Det är bara några dagar kvar tills eran tur tjejer.

Onsdag: Chillade med Hang. Fick hem ett par nya skor. Inte som jag hade förväntat mig men de duger.

Torsdag: Gick runt med Emma ett tag. Sen mötte jag upp 2 andra kompisar i stan. Efter en stund dök en till kompis upp från ingenstans. hahahah De ville överaska mig. Den dan köpte jag 2 par shorts. Nöjda med dem :D Och pengar bara försvinner..

Fredag: Gick runt i stan med tjejerna för att köpa lite presenter. Köpte också ett linne och ett par shorts till. Var på 2 mottagningar och Elins födelsedagfest.

Idag: ska ut och njuta av det härliga vädret. Massa kramar till mig :) och till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0