Annow here!

Shululu

HAHa, det här känns så lustig vt inte ens vad jag ska skriva,,  är egentligen inte min grej.
Har alltid vart lite skeptiskt mot blogg å shit men man får väl pröva på hur de e.

Om min svenska e knas så behöver ni inte kommentera det vet alla redan ;)

Men kan börja med att jag heter Anh bor i Sthlm Rågsved bland massa andra viet nissar och e 18 år framtida frisör;)

E du snygg och har myckey ching ching så e det bara att höra av dej ;)...och ni som e tard e det bara dra vidare till en av de andra tjejerna;)



 
                                       enjoy bitchesss


Kommentarer
Postat av: Van

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-05-18 @ 20:35:02
URL: http://vanpham.blogg.se/
Postat av: Annow

HAAHHA i know vanno

2009-05-18 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0