Bra eller Dåligt?

tjenare ni där ute


Vaknade av att morsan frågade om jag ville ha banh nånthing kommer ej ihåg va den heter men jävligt gott va det,,,fan jag som e dötts trött, vart irriterad hela jävla dan fick i mig en ända jävla macka tills man kom hem vid 5 då.
Gjorde ögonfransförlägnings prov hoppas det gick bra,,,,sen tog jag hem mitt hårförlägnings diplom idag och ramade in den ..så stolt hahha..


Berättade nåt till karro idag i skolan,, och så här va hennes svar,, jo jag vet jag läste din blogg så höll det på hela dan Wtf snart kan man sluta snacka med vänner för blogg tells it all..:S


Och det finns för många fjortisar i stan måste utrota de. Blir skit irriterad när jag ser en sån,,spec när man sitter brevid de på tunnelbanan när de snackar i telefon eller snackar med nån annan sån,, importer vill ja inte ens kommma till...
De här måste stoppas! 



// ANNOW

Kommentarer
Postat av: Karroo

dom måste utrotas hahah :D

2009-05-20 @ 21:46:24
URL: http://kaaroliinak.blogg.se/
Postat av: Van

HAHAHHA UTROTA !. du e sjuk i huvet anno !. and btw.. akta dig för bild publicering på bilder som inte du har tagit plus bilder utan tillåtelser från bildägaren. De kan stämma skiten ur dig ! så nästa gång kan du alltid använda dig av paint o rita naken streckgubbe med idominsalva på läpparna så förstår vi att de e en fjortis du försöker illustera!

2009-05-20 @ 22:15:06
Postat av: Annow

haha nu skrämmer du mig..men snälle de e säkert skit glada att nån lägger ut de belive me

2009-05-20 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0