Ett kort inlägg för att jag är beroende.

Precis som det låter. Emma har blivit tagen av blogg-skiten.

Renoveringen är snart över. Idag på morgonen kom några gubbar hem till mig för att besikta elen, då jag fortfarande låg i sängen och sov. Inte pallade jag gå upp för att hälsa på dem. Dörren till mitt rum öpnnades, och därmed skrek en röst: - men det ligger en flicka och sover! Byggubben blev vettskrämd när han så mig sovande i sängen. Hehe jag fortsatt att sova...

Sommarväder i Stockholm hela dan. Kände mig för att vara fin och det resulterade med många "vad fin du e  idag". Vaddå e jag inte fin i vanliga fall? Men men det var gulligt.

Vi hade samhälle ute i solen. Pratade om EU-valet. Nacka Kommun har hyrt en hel valbuss till min skola. Jag ska nog rösta imorn, ska vara en god medborgare. Tips till vad jag ska rösta på???

Naj, ska träna på min kemi-redovisning imorn. Det behövs för ett (kanske) MVG i slutbetyget.

Puss och hej

Emma älskar er

... och ni Emma förstås.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0