Fun fun..

Redan söndag idag och jag har BARA fått sova ca 6h. Jaa gissa om inte Anh fick med mig och Annie o dra på Berns igår. hade faktiskt sagt till mig själv att vara hemma o plugga eftersom jag har redovisningar/prov i princip varje dag nästa vecka. Jaa och det slutade med att vi 3 tjejer drog. Inte ångrar jag mig inte eftersom vi hade det kul... eller hur tjejer? 
Stället var nice med bra DJ.

Emma, hoppas din kampiing gick bra. We missed you out there ;)

Undrar vad mina päron kommer säga ikväll. De stack till jobbet imorse och jag har inte träffat de. Jag har varit ute så himla mkt de senaste tiden och de blir ju inte glada. Utskällning ikväll eller?

Nä nu ska jag röra mig upp från sängen to get some food..

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0