Hej på er!

Den fjärde personen som bloggar här, lite sent med inlägget eftersom jag inte har haft tid med att sitta och skriva. Har varit ute för det mesta den här veckan. Så som firat Peter, söka jobb med Emma, Tarres skiva, grillat med de andra. Idag är man hemma och tar det lugnt.


Vaknade i mörkret med en kall vind som blåste in i rummet och ljudet av droppande regn. Klockan var typ 12. Det var så mysigt under varma täcket, ville inte upp men var så hungrig. Idag hade min mamma lagat pho bo (risnudlar) gott var det och mätt blev man.


Berns imorn? Nej palla!


Föresten så heter jag Annie (uttalas ännii) Har också ett vietnamesiskt namn Kim-Thuy.


Nej nu ska jag ta en dusch. Solen börjar dyka fram :D Puss och kram


//banäännie
 


Kevins nya låt


Kommentarer
Postat av: Lover

Säker att du inte skulle på Burns? ;)

2009-05-24 @ 16:04:28
Postat av: Banäännie

Jag hamnade visst där iaf.

2009-05-24 @ 16:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0