Hum..

Jahapp då vare dags för mitt (Hang) första inlägg då. Har fått lite press på mig att skriva det snarast, men hallå? alla har inte varit lediga hela veckan EMMA! ;)

Jaa, bloggen startades för några dagar sedan. Emma kommer med första inlägget och hoppar rakt in i hennes ämne, joo nämligen plugg. Så läsare, var beredd på mkt pluggprat från hennes sida. Hihi. Anh däremot börjar med att presentera sig, good job Anno. Hahaha och vad gör jag? Själv var man inte så aktiv ÄN. Ni båda har varit duktiga och updaterat iaf. O where the hell is THUY??

Just nu är jag seg och trött men måste pigga till mig för snart måste jag dra mig in till stan, ska nämligen på Tarres studentskiva. Den sista skivan för min del. No more bullshitta här, I guess Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0