Am I free?

Var uppe och kollade på en serie igår till klockan 3 på natten. Lyckas ändå tar mig upp ganska tidigt.

Låg i morse och tänkte
- vad gör jag nu?

Jag har ingen skola längre. I am free! Men varför är jag inte glad? Hela mig är fylld med tomhet och oro om vad som kommer att hända härnäst. Aldrig har jag haft så här lite kontroll över mitt liv ...

Jag är kontrollfreak.

Igårdagen grät jag floder när jag fick veta att jag ska få MVG i samhälle. Fick Isaksson att gråta med mig. Och Arani som såg så ledsen ut. Poor my girls. Minns inte om jag någonsin har fällt en tå för en kille, men skolan ...

På tal om betyg, så jäkla stolt. Jag har fått MVG i alla 6 kurser vi har läst den här termin <3 <3
Säger bara, det lönar sig att kämpa.

Måste berätta en liten grej.
Gick en runda i Sickla köpkvarterat efter skolan. En kvinna stannde till mig och frågade om jag vill ställa upp för hennes dotter som går på make-up artist på Odenplan. Den tjejen behöver sminka ett asiatiskt utseende för att avklara kursen.
- visst har du ett asiatiskt utseende? frågade kvinnan.
Jag kunde inte hålla mig ifrån att skratta.






Asiatiskt utseende?




 


Kommentarer
Postat av: Van

Va duktig du e Emma !. snaaart studenten ;)

2009-05-28 @ 16:07:07
URL: http://vanpham.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Van <3

2009-05-29 @ 00:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0