It's raining men ...

Or NOT!

Det är äckligt blött väder i Stockholm. Ingen motivation att leva.
Anh frågade mig på tåget idag, utan avsikt, vad är mitt mål med livet? Ärligt så vet jag inte. Jag har en dröm. Jag har en vilja. Om drömmen inte förverkligas, försvinner även viljan ...

Tjejerna segar. Jag slår till med ett inlägg. Vad vill jag skriva om egentligen? Psykologi inlämningen som ska in imorn innan kl.1600 kanske. Naj. För tråkigt. Juste, precis som Hang har jag börjat med tradera-business. Haha Hang gick i förlust med sin klänning. 30 riksdaler exkl. frakt! Bättre pris existerar ej. Mig får vi vänta och se. Ikväll ska jag betta för en SUPERFIN KLÄNNING! Då jäkla assååå ... Hon min konkurrent heter huongdo. Visst hör man att det är en vietnames?! Priset ligger nu på 250. Hur mycket är man beredd att betala egentligen?! Om jag får välja att köpa klänningen men leva på luft resten av månaden eller inte köpa klänning och lever på restaurang skulle jag välja det första alternativet. Men problemmet är att jag lever på luft  nu redan ...

BERNS på helgen. Det klart att man inte ska gå.

... plugget kallar. Emma drar.

<3

Dagens skvaller: distanskurs - slutprovet görs hemma genom webkamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0