JAG HAR FÅTT TILLBAKA MIN TOALETT

Det har varit ... utan den.

Den där jävla Anh försökte att kicka oss från bloggen haha. Samlade Hang och Thuy på Donken mitten mot Punkshop för att .. sörja. Jag beställde chicken mc nuggets med plus meny men fick ej pluset. Hang blev rasande och gick iväg. Hon kom tillbaka med ett stort leende. Det är nämligen så att Hang hade visat några karateslag för personalen och fick en extra dricka och pommes.

Jag ska ro till en ö och tälta nu på helgen. Det ska bli skit mysigt. MASALA! Pratar jag om det så kanske det blir dåligt väder. Och det hoppas jag verkligen inte på för jag gick och köpte en stormspis från ÖoB idag för 100 kr, tänkte att det skulle vara mysigt att dricka varm te efter  ett tidigt sommardop ...

Jag har fortfarande inte köpt min superklänning på tradera. Missade budet idag ... 215! Fan fan fan .....

Nu e det dags för grekisk yogurt med honung och valnötter, dagens belöning efter 40 intensiva minuter på gymmet.

/Emma <3

Dagens skvaller: alla är berättigade till sos, 3000 spänn i månaden + hyra och sl-kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0