Längtan.

Vädret idag har varit helt underbart. Jag och Annie satt ute på hennes veranda o sola lite på eftermiddagen efter skolan. Kändes så himla skönt när skoldagen var avklarad. Hade två redovisningar och ett G-prov, gjorde bra ifrån mig tyckte jag!
Senare på eftermiddagen åkte jag och Emma till jobbet, fastän vi var så sega båda två. Mkt jobb blev det inte eftersom vi istället stack och åt sushi och så mkt slapp vart det.

Nä men en allmänt lugn och skön dag. Jag har i princip saker varje dag i skolan nu. Efter veckans slut kommer det kännas så himla skönt. Sedan är det bara invänta på studentdagen. Me längtar som fan!

Bedtime. // Hang 

Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Jäkla vilken sexig bild på Hang hahahhahaha

2009-05-26 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0