LYCKAT!

GOD Morgon

E skit trött..MÅSTE säga att jag hade skit kul igår ni som inte va där missade verkligen nåt!
lyckades övertala hang och thuy tack tjejer det skulle inte va kul utan er..

så fort man gick in kände man halva folket det e det ja ogillar med asiat fester tror jag
Man känner för många där inne och många människor man ogillar också!

Var och "förfestade" i haninge fyfan vilken viet liga de va längesen man va me "vietnameser"kändes skumt!

Ni som skämde ut mej igår kommer jag inte glömma!

Nej det var verkligen en lyckad kväll...så kul har jag inte haft på länge,,jag e verkligen en sån som
måste dricka för att ha kul men som sagt får inte dricka i 6 månader ,,,,jag trodde aldrig jag skulle kunna ha kul
Men vet ni vad jag lyckas ändå ha det varje gång,,,, ett plus till plånboken!!!

Fångade en FR t-shirt har alltid velat ha en och fråga mej inte vrf killen jag drog ifrån trodde jag va psykopat säkert!

nu ska jag vila igen hehe... //Anh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0