Me like.

 Vill även tacka Van för den fina designen she made for us girls ;). 

Sen jag kom hem har jag verkligen SLAPPAT. Inte ens orkat laga mat till mig själv för det fick syrran göra. Makaroner med falukorv blev det. Sedan har jag även besökt o tagit en titt inne på tradera och budade på en klänning som jag vann. Jag och Emma med våran tradera. Det var hon som fick mig att komma in på det där med tradera och lite beroendeframkallande är det faktiskt!  För när man väl sett ngt som man verkligen vill ha vill man inte förlora o då budar man på... 



Denna klänning kommer nog hem nästa vecka någongång. ;)
Have a good nitte everyone!   
// Hang

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få en presentation om vilka som driver bloggen? Känner mig ibland lost in translation härinne :P

2009-05-23 @ 11:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0