Peter! Känn dig älskad ...

Killen är lycklig lottad. Så många som bryr sig. Nu borde han har insett vilka som är hans vänner. Missade tyvärr hans reaktion när vi knackade på för stora Thomas täckte. Tårtorna var jättegoda, men tänk om ingen av oss hade kommit vad skulle hända med tårtorna då? Hehe anh Giang elr? På tåget diskuterade vi tjejer om Peter skulle ha någon aning elr åtminstone misstänka. Vilken röra det blev med alla ursäkter ...

Ingen skola idag och framöver ... Det skulle betyda sovmorgon men jag vakanade av drrrrrrrrrrrr-ljudet från rummet bredvid. För er som inte vet så pågår fortfarande renovering hemma hos mig. Öronproppar på, jag fortsatt sova en stund till tills Anh skickade sms.

Skrev klart min psykologi inlämning då var klockan redan två på efter middag. På med kläderna och sprang till tåget för att möta upp Thuy. Pga tidbrist var jag tvungen att fixa sminket tåget. I vanliga fall skulle jag inte bry mig ett skit om hur jag ser ut, men idag är en speciell dag - haha söka-sommarjobb-dagen. Det klart att man måste imponera på sin framtida arbetsgivare. Mötte upp Anh. Tog en runda i stan och delade ut vår CV, inklusiv LIDL på sveavägen. Hårda tider, man tar vad man får.

Plus till Anh som är mycket aktiv med bloggskrivandet. Minus till Hang och Thuy som chillar järnet. Ni som läser det här nu, kom tillbaks imorn och ta del av Thuys skrivning. Hon lovade. Fan ärligt  jag tycker att det här med blogg är jobbigt. Det tar nog kål på mig innan vi blir Kenza eller Blondinbella.

JUSTE EN TJEJ HAR BUDAT PÅ MIN TRADERA-BUSINESS - 1KR  :D

Love
/Emma

Dagens skvaller: Nicko har gått ner 7 kg men det har inte skett någon synlig förändring på hans elefant-figur.


Kommentarer
Postat av: Vannie

Vad säljer du Emma? e de nåt vettigt?

2009-05-20 @ 22:16:09
Postat av: Anonym

Jag säljer små skit som jag inte användning till hemma. Checka eleganta sommarskor, sen säljarens alla anonser ;) .. u may find something(intressant)

2009-05-20 @ 22:34:19
Postat av: Van

HAHAHAHAH.. de skorna. vad tänker du?.. haha hoppas nån idiot tycker de e fina o köper dem.. !!!

2009-05-20 @ 22:46:46
Postat av: Anonym

Hahah, så rolig du är Emma!!!

2009-05-20 @ 23:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0