Pluggdag.

Tjenamors. 

Seg är man idag och jag verkar inte vara ensam om det. Verkar som om alla andra tjejerna degar för fullt där hemma. Men även om man är seg så tvingade jag mig in till stan för att träffa Cherry på ett cafe eftersom vi behövde plugga tillsammans. Effektiva var vi idag iallafall. Blev klara med uppgiften ganska snabbt. Just nu sitter vi och degar lite, senare ska jag nog hemma o slappa!

Ännu en dag i stan alltså pengar som går åt skräpmat och fika. Denna vecka har jag faktiskt räknat ut att jag sammanlagt har slösat 500kr på utemat. Helt onödigt, och fattig är man nu också.

Dags för mig att röra mig hemmåt snart, peace out 


 Cherry N me på våran skiva


// Hang 

Kommentarer
Postat av: Annow

haha tjenamors HANG ASG!

2009-05-22 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0