Solsemester

Det regnar nu igen. Undrar faktiskt om min "utflykt" blir av imorn ...

Jag vil åka bort till solen
.... den känslan av att sitta på flygplanet medan det kittlas i magen. Ligga på den varma sanden. Äta gourmé ...

En sista minuten går på 2500. Jag skulle inte banga men men det är ingen som har råd!

Vet inte när vi somnade igår jag och Anh, men mamma ringde på morgonen för att jag skulle hem för att käka nudlar. Pappa jobbar. Mamma är mer sällskapssjuk än någon annan människa. Varje måltid, varje helgdag ... hon vill alltid att hela familjen ska samlas. Andra kanske inte förstå, men jag förstår ...

Kände mig otroligt seg.

Gick o tränade en stund. Dopamin, noradrenalin frisätts. Dags att städa ...

EMMA


Dagens skvaller: för er som inte vet så heter jag EMMA hehe

Kommentarer
Postat av: Thaoii

HAHA så söt du är ba noi emma<3

2009-05-22 @ 17:31:10
URL: http://thaotran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0