Studenten på tisdag

Anhs skylt är så himla söt, och så Anishhhh! Min skylt har också kommit. Enkel och fin. Bara för att Anh har lagt upp sin blir jag också sugen på att lägga upp min. Men det får bli en överraskning.

Jag tar studenten på TISDAG. MINA NÄRMASTE FÅR SE TILL ATT KOMMA. Det blir tyvärr ingen mottagning för min del för att jag helt enkelt inte orkar. Har inte riktigt förstått syftet med mottagning-festen förutom att det är en tradition. Efter gymnasiet blir man änså inget (subjektiv åsikt) ...

Två dagar gått -  fått ingenting gjort.

Må Gud sysselsätta mig med ett jobb snart för jag behöver ching-ching.

GRATTIS ELIN CINDY TONG SOM FYLLER 20 ÅR IDAG.
Hurra x 4g!

Nu säg GODNATT! .. för jag ska sova

<3

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0