Thank u baby!

tjenare!

först vill ja börja med att tacka min älskade syrra som har fixat våra vackra blogg....
www.VanPham.blogg.se,, Besök henne mycket läsvärt!....Saknar DAJ!

Snackade med henne och hon sa att hon håller på att fixa alkohol fri champagne till min student pga att jag inte får dricka på 6 månader,,mycket sårbar..

de typ 2 veckor kvar till studenten knappt nånting kvar,,kommer sakna mina tjejer otroligt mycket.
Ska snart söka komvux måste plugga upp massa ämnen ibland känns de som ja vill jobba men ändå inte..
jobb e för mycket ansvar för mig komma i tid blabla nej nej inga jobb här inte...

Snackade med anna nyss,,fan va jag blev irriterad för en grej hon berättade..
Hennes kille ska dra till berns så om han drar vill hon att jag ska me HEHEHE,,vi får väl se hur de blir.
Men om ja drar dit kommer ja träffa en viss person och de blir .........

Jag älskar den nya heineken reklamen känner mej som killarna hahaha....Nej nu ska ja leta upp nån rolig serie och kolla på



                                                                           Anna och Helana  på min studentskiva <3
                                          Anna och helena

//Anh ps. Emma har mens bry er inte om henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0