Me, myself and I

Ännu en dag jag blev fösenad. Orkade inte gå upp imorse. Har inte fått min skönhetssömn ju. Kan inte sova nu. Det är för ljus + har svårt att somna när man har så mkt i tankarna.

Jag som tvekade på berns kom dit iaf. Kom bara för att dj Quality spelade annars skulle jag inte ens tänka på det. Ångrade inte att jag gick. Jag går ut för att ha kul och det hade jag. Utan alkohol och killar. Det ända som behövdes var sällkap. Sen träffar man på folk som man känner och det är alltid trevligt att träffa på nya människor.

Igår kväll fick jag ett samtal från en käre vän. Vi snackade om allt möjligt.. Massa bullshit blev det också. Och min käre vän babblar på när jag låg och halvsov vid slutet. Jag frågade honom: Är du lycklig? Fastän jag kunde lista ut vad svaret var. Sen fick jag den frågan tillbaka. Minns inte riktig vad jag svarade men han fick inte direkt ett svar. Jag kan säga dig:

How can I be happy when
I have a growing sorrow
How can I be happy when you ain't giving me the strength to keep going
How can I be happy when nobody is lighting the way I should follow
How can I be happy when life is that way I knowing


But I'm not unhappy either. To be continued.. 
Nu drar jag och träna lite med tjejerna.



Kommentarer
Postat av: Emma

Men Thuy, vad är din growing sorrow?

2009-05-26 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0