Suck.

Kom precis hem från skolan för ett tag sen. Var där i 10 minuter för att visa mina kompletteringsuppgifter. Fixade G och det får jag nöja mig med tanke på kursens gång. Vi har nog fått byta mattelärare 6-7grr och motivationen har nog aldrig funnits där för att räkna matte under året. 

Lite avundsjuk är man på Emma som har det lyx för tillfället. Jaaa.. vad händer under resten av dagen då? Joo PLUGG. Har inlämning i religion ikväll som ska in innan 00.00 och sedan ett seminarium jag måste ta itu med imorn som jag även måste förbereda mig för ikväll. Och trött är jag dessutom!

Passa på gratta syrran i efterskott som fyllde år igår. 14år och lite fjortis är hon ;)

Dags att börja då innan tiden rinner iväg.


Sommar 08


// Hang

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på! Du fixar det och med goda resultat dessutom =)

2009-05-28 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0