Cant help but wait..

Jaa TJEJER dags att försöka uppdatera bloggen lite oftare eller?
Idag har jag faktiskt lyckats fixa en hel del som jag annars dragit ut på tiden med. Banken och efaktura. Överföra emmas efterlängtade pengar bla.

Lite drygt en månad kvar tills jag åker iväg, längtar redan mig bort från vädret. Det som bekymrar mig är jobbet just nu. Inte för att jag är rädd för att bli arbetslös men det skulle ändå vara så skönt och känna tryggheten med att komma tillbaka och veta att jag har jobbet kvar.

Det som alla pratar om just nu är också svininfluens vaccinet, ska du ta? ska jag ta? när ska man ta? Det hela verkar bli en sådan stor grej. Visst ska man vaccinera sig. Hatar sprutor men men, vad gör man inte för vaccinets skull?

Juste tjejer, glömde säga att jag hade otroligt roligt förra veckan, and i know i guys had it too. Har inte så många bilder o dela med mig eftersom vi har blivit så dåliga med att ta fram kameran nuförtiden. Men här kommer de få ända bilderna vi lyckades få i min kamera.


Vi påväg och möta Emmi o Anno.

Thuy var hypad den kvällen ;)

 
And here we have Mythu, almost drunk eller?

Niite guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0