:(



Dagen började med att jag lämnade tjockisen i Arlanda tråkigt men sant.. ush känner mej otrolig ensam ingen som ringer och stör mej anymore!!1

Efteråt skulle jag hem och ta en powernap men va lite nere så drog till hangan och chillade med henne vi skulle ändå till bio vid 4 tiden så.. Båda var ju sjuk tröttaa!!

2012 kanske ganska uttjatande men fyfan vilken grym film.. jag lovar satt hela filmen och tänkte vi kommer dö!
jag e rätt bra på leva mej in på filmer.. desutom vill jag ta pilot lektioner innan 2012;)... jaja händer det så dör man så!!

Vart förbi åhlens snabbt och köpte min lilla Dkny väska.. såg den egentligen igår kärlek vid förstaögonkastet!!
Men men tur så fick jag den som födelsedags pressent från syrran och hennes man!!.. LOVE u...jag köper bara sne väskor om ni fattar vad jag menar klarar inte av såna man måste hålla i eller bära på!!..

Ska också till Vårdcentralen och kolla om man kan ta svininfluensa vaccin nu eller om man måste vänta!!
pallar inte leka smart mer allt fler bara DÖR!!!

E ledig imorn också ska tvätta och va hemma å vila och kommer sakna dej en massa nakrop! känner mej så övergiven hehe...

Den kanske inte ser så snygg ut på bild men vi verkligen UMM!!
väsa


Kommentarer
Postat av: Em-ma

Jäkla DKNY och grejer!! Hur mycket ching ching gick denna fina varan för??

2009-11-19 @ 22:34:47
Postat av: Anh

HAHHA FAN VA SNABB DU E!!.. 1och3 den e billig för va dkny.. but pengarna var ju inte från min egen fika;)

2009-11-19 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0