Ett fylle-inlägg

2 jävla drinkar för att bli påverkad. Det e Emma det! Varken min kropp eller min hjärna fungerar längre men med mina sista krafter ska jag skriva ner några ord direkt från hjärtat. Tjejer! Tack för ikväll och jag älskar er. Och jag hade såååå jäkla kul!! Fy fan va BJ äger!!!!!! Och ni määä <3<3

Jag hade aldrig trott att ni var på väg hit på riktigt men ni gjorde det. Ni skulle bara veta hur överraskad jag blev. Positiv överraskad. Det kanske inte märktes! Naj kanske inte, för känslor syns ju inte med blotta ögon. Hur som helst så blev jag rörd.

Igår eller imorgon skulle jag aldrig skriva om det jag skiver nu. Njut av nuet! Blogg är härlig på så sätt att jag kommer att kunna titta tillbaka och uppleva samma sak som på dået.

Nu ska Emma sova.

Sov sööt

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0