Evighet!

Visst var det längesen jag skrev nåt här inne.. jo som ni kan gissa på beror det självklart på jobbet!!
Har bland annat umgås med tjockisen sen gått i stan lite... Prövade goose jackan den klassiska modellen blev förvånad på hur snygg den satt på mej.. fick beslut ångest om jag skulle köpa eller ej.. den ligger ju trots allt på 6 lax.. Det svider men jag e nöjd me de jag har.. kanske tar de nästa år!!

Och sen det här med arbetsskada.. jag Måste bara säga att BLATTAR är det värsta du kan ha som KUND!!.. De e FETT KRÄSNA de speglar sej i 10 år och tror att deras hår inte kommer växa efter man har klippt 1 cm.. Och det värsta e att de går dit helt förrivade och inte vet hur de ska klippa sej.. sen när man klipper så blir de blabla nej jag vill inte ha så här.. Men där emot har vi jätte Trevliga och Tacksamma svenskar.. De e så tacksamma över allt att man klipper de fönar och tvättar till å med... Ett plus till svenskar ;)

Och UPPKLIPPT ETTAPER eller vad fan ni kallar det.. ska jag förklara hur det ser ut!! det e olika längder och lätt hänger över varandra inte jag vill ha 2 etapper 3 ettaper sånt finns inte!!.. det finns Mycket uppklippt eller lite uppklippt eller bara uppklippt på topparna för er oerfarna på HÅR!!!

Anyway snart fyller lila jag 19 inget märkvärdigt men funderar på att fira genom att åka kryssning men vi får ju se hur de GÅR!!...

Har kollat upp lite lägenheter i uppsala.. hhhihi.. det börjar kännas lite!!

Har vart och kollat på THIS IS IT!!.. den var sevärt om ni inte ser den så missar ni nåt STORT!!..

Nu ska jag sova för att jag ska upp 8 imorn vises snart puss å hej!


Londoon(chinaTOWN)
Anh


Kommentarer
Postat av: elin

iiih ska du döda mig eller? kryssning när ja har landat broooor hinner inte ens sova ahhaha.



eeh ska du till uppsala?? kolla på en 2 årig utbildning däruppe me, disskuterade lite me emma :) checka lägenhet för oss alla jao, vill plugga igen :p



pussar elin

2009-11-10 @ 06:15:40
URL: http://elinciindy.blogspot.com
Postat av: Anh

HAHAh jaja vi väntar på dej.. ärligt kolla upp det d¨åå!!

2009-11-11 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0