FÖRÄNDRNINGAR

Jag har inget problem att ta kritik. Alldelles för många människor har klagat över mina *******-inlägg, och nu blir det ändringar på det!!! Idag ska jag försöka skriva ett normalt inlägg. Tyvärr blir det inget skvaller från min front, iaf skvaller som ni vill höra.

Ni som jobbar som djur kanske inte har märkt att jag inte e i Stockholm den här helgen. Saknar ni mig något? Det här e min första helg i Uppsala senefter att jag flyttade hit för 2 månader sedan. Vaknade vid 2 tiden och tänkte -"Fan va skönt!! Ingen försökte att väcka mig". Och sen det har jag faktiskt hunnit laga en stor gryta med köttfärssås!! och inget mer. Dagen försvann med telefon och msn ...

NU SKA JAG SLUTA SEGA!!! Nåt nyttigt att måste jag hinna med innan annat onyttigt börjar. Ikväll blir det korridorfest. Och imorgon finrestaurang och bio. När ska jag plugga då?? Ä nästa tenta börjar om en evighet ...

Puss och kram
/Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA bra där emma.. jag vt att du BET IHOP ;)..lugn snart kommer jag me mina plugg ångest;)

2009-11-08 @ 00:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0