Fredag i Uppsala

Mamma skickade sms - vilken tid e du hemma idag? Mään jag skulle inte hem ...

Skuldkänslor. Vill mor och far ha mig hemma?

Bestämde mig att stanna kvar till slut! Och så var det andra helgen i Uppsala sen jag flyttade hit. Ä inte för att jag bryr mig men hemma i Stockholm blir inget gjort, och min måste-göra-lista är lång. Håller tummarna att jag får hela listan överstökad och kunna utan dåligt samvete ta min lång helg i Stockholm nästa vecka. Förresten så fick  jag tillbaka tentorna idag - godkänt betyg. En aning besviken ...

Nu orkar jag inte skriva något mer, ni får ringa om ni saknar mig.

/Emma

Ps: tack 3u som har lagt till länkar, och massor med initialer på köpet. Jag ser 3u överallt. Gör ni också det?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0