Hehe min svenska e fett bra

Håller ni inte med? Även om jag exprimenterar lite med språket, ä Emma gör sånt. Behöver ingen idiot i Uppsala som inte har ett liv kommenterar! Orkaaaaa!

Mycket som jag borde ha hunnit med hann jag inte med. Panik. Panik.

En helg med mor och far räckte inte, en två dagar till med god mat och "pyssel pyssel" skulle inte skada. Har själv gått upp några kilo men plånboken är fortfarande undernärd. Duktiga jag bestämde mig för att inte ta emot några kontanter, men mor var snäll och investerade Emma en anti-dark spots från Shiseido och pappa två avokado. Ja, avokado e fett med dyra ...

Imorgon blir det ett tidigt tåg till Uppsala. Funderar om det e värt med SJ, blää på fattigt studentliv! #%¤¤

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0