Lördag = hemgång!

Yes kom hem för en stund sen.. ska sova på SOFFAN IDAG :(... pga oväntat besök.. fan jag som e ap trött!

Anyway idag släppte de jimmy choos eller fan det stavas kollection fyfan jag kom till jobbet och KÖN till hm svär 1000 m bort jag undrade om de delade ut goodie bags men tydligen inte folk sprang runt i hans påsar ville också ha ;;(

klippt en ganska charmig kund idag hehe han va svensk but anyway.. han va tydligen utbytes student i vietnam när han gick i 8an.. nu e han 21.. Han berättade hur mycket han älskar asien och asien e hans THING! :P.. Ait..
Anyway så snackade vi massor om asien och det kom fram att han kunde räkna på vietnmesiska till 10 jag tvingade honom till det... DET LÄT såååå rolig...till slut så sa jag aa du kanske ska gifta dej med en asiat sen blinkade med ena ögat HAHA.. REN IRONI DÄR!!!

ska jobba imorn igen ROLIGT VA!!!... Bjuder på bilder som jag hitta på farsanns COOLA computer ,,

På Landet i VN
0

u want pho?

1

Bangkok flygplats STAMMISSAR
pgi


Dim Sum i HK

lj

Ja vi sov överallt färjan till Koh Samui
ef

Dyykningen som blev en skräckhistoria.. jag med hi im gay but its okej
gh

väntade på båten skulle komma..
vb

Dim Sum
as


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0