Nedräkning

På radion och tv har jag hela dagen hört att det är en månad kvar till julafton. Och det är endast drygt två veckor kvar tills jag får komma iväg.

Här sitter jag i det stökigaste rummet ever med ansisktmask, finns knappt plats och gå. De håller nämligen på renovera. Laga mat? nej, pizza blev det idag. Not good efter träningen precis men men.. Känner mig riktigt pigg nu.

Kikade in kontot, o det är så härligt. Att se att det står LÖN som rullar in på kontot imorn. Inte för att man riktigt behöver pengarna men det känns skönt o veta att de ligger där, right?


Var i Sicka centrum och köpte mig en badrock som jag alltid önskat mig :)
Nä nu har masken suttit lite för länge, dags o duscha o inviga badrocken sen SOVA!

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0