Please god!...blesss me

Tjena!!

Fan va trött jag är trots att ha sovit hela dagen ..kunde inte somna igår kväll låg och rullade fram och tillbaka det ända som fanns i min lila skalle va STUDIET och allt ush de för mycket tjat om det..

Alla säger att jag inte ska ha höga förväntningar för om jag inte kommer in kommer jag ta det för hårt på mej sj..

Låt gud få bestämma jag har gjort det jag kan, inte 100 men viljan ligger på mer än 1000

idag e det premiär på 2012 vill verkligen se den men jag vet inte vrf jag inte gillar att gå på premiärer kanske gå grund av att det blir för mycket folk...jag hatar stressiga miljöer blir helt förrvirad och CP

Va inne på Elins blogg nyss,,GUMMAN du ska veta hur AVIS jag e på dej...att känna den lukten och känslan att man är i asien och pirret dagen innan du ska till flygplatsen, sittande på flygplanet och längta tills man e framme .. ÅH GUD!!!..ni kan inte ana mina sexiga fantiser om asien VARJE DAG!!

xa xui pan??... eller hur fan de stavas(hongKong)
Anh

på väg till cable car i hongkong
kongo

i cable car hehe skrek som ett barn till slut blev man bara trött
x

på väg till The big Budha .. den mäktige apan som syrran älskar
vabn

Läskigt va!
s

Viktoria peak.. SÅ JÄVLA FINT!!.. bakgruden ser fejk ut men den e REAL
ss

Catwalk 4 svininfluensa (hongkong)
s

KOh samui baby koh samui
x

Hoongkong alex e förvånad över nåt?
a

Whos your DADDY??.. hehe natt bad i vietnam!!

a

Återigen Drink on kohsamui
s

Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0