Sent inlägg!

Yes angående jobbet så e min chef idiot som vanligt!!.. Men men pallar inte tänka på honom hemma me!!

Anyway så om jag e ledig imorn har jag bestämt att åka till uppsala för att kolla upp en korridor som emma rek ,,uhm var lite skeptiskt mott korridor men får se den kanske e värd!.. Desutom ska jag inte leka smart jag behöver bara ett tak över mej hehe

Saknar när syrran och stefan e här..:(.. då fanns de nån som hämtade mej efter jobbet.. rummet var "städat".. de e så tyst annars :(..

jaja vt inte vad jag ska skriva mer ska snookaa lite på internet sen SOVA!!!

Student!
student


Kommentarer
Postat av: Elin

ehhh cherry hur kan du gå med jacka och halsduk mitt i junimånaden? :p

2009-11-13 @ 14:34:56
URL: http://elinciindy.blogspot.com
Postat av: Anh

HAHA de sant ser skit rolig ut.. MEN DET VAR KALLT SOM FAN GUMMAn

2009-11-13 @ 20:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0