Höstångest?

Den där jävla Hang som skulle ringa mig, gjorde aldrig det. Ingen ursäkt om trötthet efter jobbet godtar eftersom hon faktiskt hade ork att skriva en dead blogg.

Idag lagade jag lassagne för 4 personer trots att maten avsedde bara mig själv. Jag är sjukt duktig på att laga mat men jag avskyr matlagningen. När jag blir stor ska jag gifta mig med en man som kan laga mat, diska och städa. När-jag-blir-stor, när blir jag stor egentligen? Å vad jag saknar mamma och pappa. Jag borde ringa hem men nu sover de ju. Är jag känslig? Det är tentapressen som driver mig galen. Jag har seriöst pluggat hela dagen utan att en liten liten kunskap fastnade. Totalt ofokuserade. Totalt ineffektiv.

Ett totalt fiasko.

Och vart ska jag med biofysikalisk kemi till? Spola ner i toaletten? Jag vill bli rik. Jag borde välja ekonomi. Men icke, jag väljer dit hjärtat leder.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0