;)

Efter min lilla nap så checkade jag upp biljetterna som jag gjort de senaste dagarna, ser hur de bara blir lite dyrare och dyrare för varje dag, ångest för att jag vill boka men samtidigt vill få deras lilla "tillåtelse" att åka iväg. Jag och kussen har försökt tänka ut vad vi ska säga till de för att övertala de men lyckades inte komma fram till ngt. Tog sedan modet, gick ut o fråga pappa..

Deras kommentarer: varför ska du åka, du åker hela tiden. Du har varit där och vet hur det är. Spara pengar blallala..

Jag: snälla?

Så vart biljetterna bokade också.  4500kr är inte illa för 6veckor i det sköna Los Angeles ;)
Haha, frågan är om man har pengar o spendera de 6 veckorna.

Nu har jag iaf något o se fram emot, inte en kall vinter iaf.

A Happy me

Natt peoples!



Kommentarer
Postat av: Van

Jävla Hang, åker överallt hela tiden !!.

2009-10-21 @ 23:10:44
Postat av: Hang

Hihihi ;)

2009-10-22 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0