Gone

Längesen man skrev något här. Varje dag jag kommer hem från jobbet får jag alltid tanken att jag ska blogga, men det slutar alltid med att jag aldrig gör det, för trötthetens skull.

Pratade med Emma idag som inte vet vart jag håller hus, nåå jobbat på som vanligt. Var på bio med tjejerna i torsdags, träffade cherry i fredags efter jobbet och stack för att äta sushi. Och igår mötte jag upp Mythu o Thuy som kom förbi restaurangen för att äta. Känns skönt att få umgås med er tjejer, det behövs verkligen ;)
Nu är jag inne i perioden jag verkligen inte vet vad jag vill göra, när jag ska börja plugga, om jag ska dra till Usa eller inte.. är så trött och hinner aldrig checka upp saker och ting. Även att motivationen inte riktigt finns där. Ussh!
Tråkigt inlägg, det är ju självklart för att jag gått och blivit tråkig förstårs!
Försökte ladda upp en bild på maj, men det funkar inte så fuck it!
Niite guys

Kommentarer
Postat av: Emmish

Hahahahah e du trött på livet babe???? :p

2009-10-05 @ 16:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0